Uw supportvraag start met de registratie van uw melding op het Pluriform abonneeportaal. U krijgt via e-mail een bevestiging van deze melding. Er zijn drie categorieën meldingen:

1. Incidenten. Pluriform functioneert niet voor (een deel van de) gebruikers. Nadat u de melding heeft ingediend zoekt u telefonisch contact met Pluriform. Afhankelijk van de zwaarte van het incident wordt dit direct opgepakt of wordt in overleg met u een datum bepaald.

2. Vragen. U heeft een vraag over (de werking van) uw systeem en u vindt het antwoord niet in onze knowledge base op het abonneeportaal.

3. Wijzigingen. Bijna alles kan nóg beter. Ziet u, hoe iets beter of (nog liever) eenvoudiger kan? Dan kunt u hier bijdragen aan het continue verbeteren van Pluriform. Kleinere wijzigingen worden op uw verzoek op een samen af te spreken datum gerealiseerd, voor grotere wijzigingen stellen we samen een project op. Dan is het meestal ook nodig om te participeren in de innovatierelease.

Via Teamviewer geven we op afstand support; download de Quicksupport software (Windows versie) via de knop hiernaast of download een andere of de complete versie via de website van Teamviewer